Temperatury za oknem oscylujące w okolicach 30-40°C sprawiają, że w naszych domach robi się naprawdę gorąco. Wprawiamy w ruch wentylatory, ale gdy z nieba leje się żar, na niewiele się one zdają. Systemy klimatyzacji kosztuj
Jubileusz Eichholtz – poznaj historię markiMarka Eichholtz jest synonimem nowoczesnej klasyki. Swoją pozycję zawdzięcza konsekwencji w tworzeniu mebli, oświetlenia i akcesoriów w wyrazistym, rozpoznawalnym stylu. Jubileusz dwu
Ile kosztuje przestój w działaniu centrów danych?Żadna z wielu zmian, jakich przedsiębiorstwa doświadczyły w trakcie cyfrowej rewolucji, nie jest tak głęboka, jak wzrost uzależnienia od systemów informatycznych. Dla wielu b
Odzież robocza i bezpieczeństwo pracyAutorem artykułu jest Rafał Kowalski[url=http://www.ubrania-robocze.com.pl]Odzież robocza[/url] jest z zasadzie obecna w każdym zawodzie. Nawet garnitur prezesa dużej firmy, której domen�
23. edycja wystawy Audio Video Show, która odbędzie się w dniach 8-10 listopada, jest świetną okazją dla zwiedzających, by zobaczyć i usłyszeć wyśmienite urządzenia. Na tej największej ekspozycji sprzętu audio i video we
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
Czysta przyjemność sprzątania – żegnamy łazienkowe koszmaryPorządki w łazience stale należą do czołówki najmniej lubianych domowych obowiązków. Nic dziwnego. Utrzymanie nieskazitelnej czystości i higieny w pomieszczeni
Marka Knorr otrzymała prestiżowe wyróżnienie ?Poradnika Handlowca?, jednej z najważniejszych publikacji branży FMCG. Logo ?20 lat z nami w sklepach branży FMCG w Polsce? podkreśla wkład marki Knorr w rozwój polskiego rynku FM
Design w geometrycznej formieJak sprawić, aby łazienka nabrała wyjątkowego charakteru? Wystarczy zastosować wyrazisty akcent, który przykuje uwagę i doda elegancji. W tej roli świetnie sprawdzą się baterie Anemon w najnowszy
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak