Informacja prasowaWarszawa, 23 października 2017Kuchenna ergonomiaDobrze zaprojektowana kuchnia przez długie lata będzie cieszyła nas funkcjonalnością. Pozwoli na zaoszczędzenie czasu, którego nigdy nie mamy zbyt wiele. Codz
Amica otrzymała tytuł Supermarki stworzonej w Polsce ? Superbrands Created in Poland 2013. To kolejne wyróżnienie, które potwierdza siłę marki oraz jej mocną pozycję na polskim rynku, a także w świadomości konsumentów, bo
Informacja prasowa, 23.01.2019Powrót do natury – trendy podłogowe 2019Nowa kolekcja marki Interprint to sześć naturalnych dekorów o autentycznym, tradycyjnym designie. Znajdziemy w niej wzory imitujące drewno poddane różnor
Nestlé S.A. wyznaczyło 9 obszarów odpowiedzialnego postępowania firmy oraz jej dostawców i kontrahentów wobec środowiska. Zobowiązania w każdym z nich szczegółowo określa nowo wydana Polityka Środowiskowa Nestlé (The Nest
Zazieleniło się! Nie tylko na skwerach i łąkach ? także na straganach. I to dosłownie ? właśnie teraz na wyciągnięcie ręki są szparagi i świeży szpinak! Można z nich wyczarować w kuchni prawdziwe smakołyki. Jakie? Podp
Nowa czterodrzwiowa lodówka Samsung nie zajmuje dużo miejsca, zmieści się więc w każdej kuchni. Ma natomiast dużą pojemność i pozwala dzięki najnowszym technologiom długo zachować świeżość żywności.…
Pod koniec maja 2013 roku firma TEEKANNE zdobyła wyróżnienie w trzeciej edycji prestiżowego konkursu ?Złoty Paragon?, przyznane przez kupców polskich. W kategorii ?Herbaty funkcjonalne i owocowe? producent zawdzięcza wyróżni
ZyXEL Communication, czołowy dostawca rozwiązań internetowych oferuje resellerom prezent za zakup 2 sztuk dowolnych przełączników ZyXEL serii GS1910 lub 3 sztuk dowolnych punktów dostępowych NWA. Za dokonane na jednej fakturze
Na stole postaw (na) róż! O dekoracji stołu myślimy najczęściej przy okazji świąt albo rodzinnych spotkań, podczas gdy jest to dość istotny element wnętrza także na co dzień. Dlatego bez względu na to, czy jadamy posił
Pod hasłem ?Kawa kochających kawę? marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieci