15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani
Informacja prasowaWarszawa, 14 listopada 2019 r.Delikatne i subtelne złoto? W tym sezonie schowajcie je do szuflady. Metaliczne, połyskliwe srebro wraca do łask i to ono króluje wśród biżuteryjnych trendów tego sezonu. Nie in
W swoim mieście w Wielkiej Brytanii Barry Kirk (59 l.) jest znany pod pseudonimem ?Kapitan Fasolka z planety Beanus? (Captain Beany) i jest bez wątpienia największym fanem kultowego produktu, znanej również i w Polsce marki Heinz
Mając na uwadze zamiłowanie Polaków do herbaty, marka TEEKANNE wychodzi naprzeciw potrzebom swoich konsumentów i dodaje do swojego ? już i tak bogatego ? asortymentu sześć nowości produktowych. Sezon zimowy z TEEKANNE pachnie o
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm
Innowacyjność Sante to nie wyścig po złote runo, lecz dbanie o zdrowie naszych konsumentów oraz analiza ich potrzeb. Kolejny produkt Sante został doceniony przez ekspertów w kategorii produkt innowacyjny, otrzymując certyfikat
Interesujesz się modą i lubisz eksperymentować z zawartością własnej szafy? Weź udział w konkursie marki Dekoral Fashion i zgarnij wspaniałe nagrody. Na zwycięzców czekają m.in. aparat Canon EOS 100D oraz bony na zakupy w A
Warszawa, 16 lutego 2018 r.Informacja prasowa Często firmy, które przetwarzają dotyczące nas informacje postrzegą przepisy o ochronie danych osobowych jako zło konieczne. Dostrzegając jedynie negatywne strony ustaw i traktują
Statystycznie klienci za pośrednictwem Internetu kupują jedną rzecz, a w sklepie około trzech. Główne zadanie, jakie stoi więc przed centrami handlowymi polega na przyciągnięciu uwagi klienta i zbudowaniu w jego świadomości
25 kwietnia br. w Międzynarodowym Dniu Świadomości Zagrożenia Hałasem rusza akcja edukacyjna firmy 3M ?Zróbmy sobie ciszej?, której celem jest budowanie świadomości Polaków nt. ochrony słuchu i zagrożeń związanych z hała