W ostatnią niedzielę 23 czerwca, w ramach Pikniku Kulinarnego BlogerChefa w Łasku k/Łodzi, odbył się konkurs na najbardziej orzeźwiający letni deser zainspirowany nowymi smakami herbat TEEKANNE. Serca (i podniebienia!) jury zdo
Twój zdrowy kręgosłupBrak prawidłowej postawy, przyczynia się do bólów kręgosłupa,co może w przyszłości przerodzić się w poważne schorzenia. Z okazji obchodzonego 16 października Światowego Dnia Kręgosłupa, pomyśl
Pod hasłem ?Kawa kochających kawę? marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieci
Sprawdzone regionalne produkty od najlepszych producentów z Dolnego Śląska, kawa tylko Fairtrade, czy różnorodne style i smaki, a także menu dla dzieci stworzone przez Jamie Olivera. To zaledwie kilka wyróżników My Corner ? no
Pod koniec maja 2013 roku firma TEEKANNE zdobyła wyróżnienie w trzeciej edycji prestiżowego konkursu ?Złoty Paragon?, przyznane przez kupców polskich. W kategorii ?Herbaty funkcjonalne i owocowe? producent zawdzięcza wyróżni
W ostatnich tygodniach eksperci z programu edukacyjnego ?Planeta Energii? gościli w czterech miastach w Polsce. Podczas wizyt naukowcy zachęcali najmłodszych do bezpiecznego i oszczędnego korzystania z energii elektrycznej. A wszys
Zbliża się finał najdłuższej promocji Amiki ? Ecooszczędność. Koniec stycznia będzie końcem akcji, lecz dla wszystkich, którzy zdążą w tym czasie podjąć decyzję o zakupie sprzętu AGD, stanie się początkiem przygody
GDY TARAS LEŻY PRZY SKARPIEDziałka na pofałdowanym terenie jest świetną okazją do zaaranżowania ciekawej i oryginalnej formy przestrzeni przydomowej. Taras na skarpie (albo pod nią) jest tego świetnym przykładem. Aby spełni
Nestlé ogłosiło dziś Europejską Inicjatywę Na Rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych (ang. Youth Employment Initiative). W ciągu najbliższych trzech lat firma stworzy możliwości zatrudniania na rynku pracy dla 20 tysięcy Europejc
Dokładnie dwa lata temu, 28 lutego 2011 roku sieć Domino?s Pizza weszła na polski rynek. Po 24 miesiącach od otwarcia pierwszego lokalu w Warszawie i Pruszkowie funkcjonuje już łącznie 14 placówek, a nowi inwestorzy zapowiadaj�