Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
Warszawa, 05.06.2018Głosowanie w Komisji Transportu PE – dobre wieści dla branży transportowej4 czerwca 2018 r. Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła zaktualizowane przepisy dotyczące branży tra
Domino?s Pizza przygotowała dla swoich klientów nowe, gorrrrrrące propozycje! Od września w ofercie możemy znaleźć dwa nowe smaki z zupełnie niespotykaną kombinacją składników. Przedstawiamy wschodzące gwiazdy nowego sezon
Pomidory, sałata, rzodkiewka, ogórki, szczypiorek, pietruszka ? już są! Świeże, pachnące, kolorowe! Idealne na wiosenne sałatki. Ich smak najlepiej podkreślą jak zawsze sosy sałatkowe Knorr. Do dzieła!…
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Warszawa, 11 stycznia 2021 r.Noworoczne inspiracje na wnętrza w pięknym styluNowy rok to dla wielu osób zastrzyk energii i motywacji do dokonania życiowych zmian. Na liście noworocznych postanowień, oprócz tych dotyczących ż
22 czerwca w Wiśle, w samo południe, odbył się V Ogólnopolski Bieg Kelnerów. Tegoroczna edycja była najbardziej ekscytującą w historii zawodów, których tradycja sięga do 1938 roku. Sponsorem wydarzenia była firma TEEKANNE
Sony wprowadza nowe projektory do kina domowego łączące natywną rozdzielczość 4K z zaawansowanymi procesorami i ulepszeniami w obrazie HDRModele VPL-VW590, VPL-VW790 i VPL-GTZ380 wzbogacą ofertę projektorów Sony do kina domow
Wejście Sante na rynek bakalii było zapowiadane około rok temu. Teraz przyszedł najwyższy czas na realizację tych zapowiedzi i wprowadzenie nowej kategorii produktowej. Migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, śliwki suszone
W świetle aktualnej sytuacji gospodarczej, Carrefour dopasowuje ofertę do indywidualnych potrzeb klientów, uwzględniając przy tym specyfikę lokalizacji miast a nawet dzielnic. Nowe podejście handlowe Carrefour jest odpowiedzią