Informacja prasowa Kościan, 18 lutego 2021 r.Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Internecie CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdr
W społeczeństwie, w którym siła przebicia, osobisty urok i zdolność uwodzenia determinują osobiste i zawodowe relacje, mężczyźni nie chcą już dłużej rezygnować z szansy, jaką daje im branża kosmetyczna. Wyglądać zdro
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
INFORMACJA PRASOWA26 sierpnia 2020Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowegoTrzyletnia inicjatywa, mająca na celu zidentyfikowanie luk w dostępie do internetuw 35 kra
Warszawa, 24 stycznia 2020 r.Jak wybrać kolor do wnętrza?Remont mieszkania zawsze zaczyna się w głowie. To czas planowania zmian, dopasowywania w myślach wyposażenia i dodatków, by oczami wyobraźni ujrzeć wymarzony efekt. Ki
Kraków, 26 listopada 2019 r.Informacja prasowaHistoria kołem się toczy – Maciej Naziębłło dyrektorem hotelu Novotel Kraków City West oraz ibis Budget Kraków Bronowice.Swoją przygodę z Grupą Accor rozpoczął 15 lat temu
Czysta przyjemność sprzątania – żegnamy łazienkowe koszmaryPorządki w łazience stale należą do czołówki najmniej lubianych domowych obowiązków. Nic dziwnego. Utrzymanie nieskazitelnej czystości i higieny w pomieszczeni
Groupon, globalny lider na rynku ofert lokalnych, we współpracy z międzynarodową organizacją ekologiczną WWF rozpoczyna dzisiaj w kilkudziesięciu krajach na całym świecie kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi lokalnych s
Informacja prasowa28/11/2019Serwis Domeny.pl radzi jak rozpoznać i chronić się przed phishingiemAż 96 proc. firm na świecie wskazało phishing jako największe zagrożenie dla ich organizacji w 2020 roku. Z kolei 76 proc. firm
Warszawa, czerwiec 2013 r. ? Firma Nespresso stale zaskakuje konsumentów oryginalnymi, kawowymi doznaniami. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej pielęgnować relacje z Członkami Klubu, tworzącego społeczność najbardziej wymagając