Materiał prasowyW obecnych czasach coraz powszechniejszy jest trend zdrowego EKO życia. Jesteśmy bardziej świadomi wyborów: znacznie częściej czytamy etykiety, ceniąc jakość chętniej inwestujemy w produkty ekologiczne, zdro
W świetle aktualnej sytuacji gospodarczej, Carrefour dopasowuje ofertę do indywidualnych potrzeb klientów, uwzględniając przy tym specyfikę lokalizacji miast a nawet dzielnic. Nowe podejście handlowe Carrefour jest odpowiedzią
Kuchenną przestrzeń w polskich domach coraz szczelniej wypełniają modne sprzęty. Tym ważniejsze staje się zapewnienie ilości miejsca odpowiedniej, by swobodnie poruszać się podczas gotowania. Jak sobie z tym radzimy? Jak wygl
Smaczna Zupa WINIARY tajska z makaronem oraz serowa z grzankami to nowe propozycje, które dołączają do znanych i lubianych polskich smaków. Trzeba przyznać, że wszystkie prezentują się doskonale w przyjemnych dla oka, odświe�
Nawet 3-letnia gwarancja niezmienności ceny prądu, jedyny w kraju niedrogi produkt ekologiczny oraz dostęp do wszystkich usług przez internet ? TAURON oferuje nowe produkty dla klientów indywidulanych. Już od wakacji niskie ceny
Pod hasłem ?Kawa kochających kawę? marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieci
Domino?s Pizza przygotowała dla swoich klientów nowe, gorrrrrrące propozycje! Od września w ofercie możemy znaleźć dwa nowe smaki z zupełnie niespotykaną kombinacją składników. Przedstawiamy wschodzące gwiazdy nowego sezon
Wraz z pierwszym wiosennym podmuchem wiatru, zaczynamy snuć wakacyjne plany wyjazdowe. Jak co roku część Polaków wyruszy, by zwiedzać Europę. Czym będą się kierować w wyborze wakacyjnego menu? Na ile nasze podejście do żyw
Dla wielbicieli Gorących Kubków Knorr to będzie naprawdę gorąca jesień. Rusza bowiem specjalna promocja konsumencka Gorącego Kubka Knorr i sieci salonów Empik. Ich bywalcy będą mogli skorzystać ze specjalnych rabatów na ksi
Warszawa, 28 sierpnia 2017INFORMACJA PRASOWAZły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP. W ponad połowie z niemal 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP samochody służ