Warszawa, 5 września 2019 r.Farby Tikkurila odmienią wnętrza w nowym sezonie „Domowych Rewolucji”Z początkiem września startuje nowy, czwarty już sezon popularnego programu wnętrzarskiego „Domowe Rewolucje”. Dorota Sze
Trwa druga edycja konkursu PERŁY CERAMIKI UE 2013. W głosowaniu projektantów i architektów wnętrz na najlepszą kolekcję płytek ceramicznych wygrała kolekcja Berlin marki Tubądzin, kreacja Maciej Zień.…
Jeżeli jesteś alergikiem, ryzyko wystąpienia alergii pokarmowej u Twojego dziecka wynosi ok. 40%. Dlatego w pierwszym roku życia niemowlęcia, w przypadku żywienia lub uzupełniania karmienia mlekiem modyfikowanym, warto wybrać m
Czystość i higiena w cysternachAutorem artykułu jest Agnieszka BartoszewskaKilka słów o czystości i higienie w cysternach przewożących substancje spożywcze.Czystość i higiena to w dzisiejszych czasach podstawa. Żadna ga
Już niebawem w ramach kampanii promującej najnowsze smaki herbaty TEEKANNE, w telewizji pojawi się kolejny spot reklamowy – tym razem jego gwiazdą będzie herbata Black Lemon with vitamin C.…
Katarzyna Cichopek, Magdalena Steczkowska, Magdalena Górska, Olga Borys, Wojciech Majchrzak, Dorota Czaja, Aldona Orman oraz wiele innych osobistości wzięło udział w inauguracji ogólnopolskiej akcji społecznej ?BARTEK i o to bi
Warszawa, listopad 2013 r. ? Nie od dziś wiadomo, że by biznes był efektywny, ale i efektowny potrzebna jest? dobra, aromatyczna kawa. Towarzyszy spotkaniom z kontrahentami, dodaje energii – gdy pracujemy nad trudnym projektem
Higiena snu – co na nią wpływa? Zdrowy sen jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. Z kolei jego zapotrzebowanie dla organizmu jest sprawą indywidualną, zależną coraz częściej od trybu życia oraz
Bogactwo kolorów, burza smaków, eksplozja aromatów ? wakacje to czas, by na nowo zachwycić się kuchnią włoską! Odkryć, że to nie tylko pizza, makarony i gnocchi, ale przede wszystkim świeże warzywa, doskonała oliwa, smaczn
Wraz z początkiem października Pudliszki rozpoczynają kampanię promującą ulepszoną recepturę sosów gorących Pudliszki. Kampania telewizyjna, w internecie oraz w punktach sprzedaży przedstawia sosy w nowej, ulepszonej odsłon