Szybko, smacznie i ciekawie. Tak można w trzech słowach określić nowy produkt firmy Lubella ? ?Szybko z patelni?. Trzy wyśmienite, inspirujące propozycje od Lubelli pozwolą w 15 minut stworzyć dania, które zadowolą tych, k
MasterCard zbadał stosunek Polaków do nowoczesnych technologii płatniczych, takich jak karty zbliżeniowe i zbliżeniowe płatności telefonem. Raport ?Polak a nowoczesne technologie płatnicze? to projekt badawczy złożony z trzec
Informacja prasowaPozwól sobie na niedoskonałośćCzy technologia zawsze pomaga człowiekowi, czy możliwe jest, że sztuczna inteligencja zepchnie nas na boczny tor? Czy w dobie cyfryzacji możemy pozwolić sobie na bycie niedosko
Trend Neo Colonial – wakacyjna inspiracja od Clue Studio Upalne dni i nadchodzące wakacje przywołują potrzebę dalekich podróży. Egzotyczne wojaże to nie tylko wytchnienie od codzienności. Są również inspiracją do prz
Zgaś światło. Włącz się do zmian! ? to hasło tegorocznej, 6. już edycji Godziny dla Ziemi w Polsce, organizowanej przez światową organizację WWF. W inicjatywie ? jak co roku ? bierze udział Nestlé Polska S.A. Na 60 minut,
Świeże powietrze w domu zimą – jak wietrzyć, żeby nie żałować?07.12.2017Sezon grzewczy to dla właścicieli domów i mieszkań jeden z najtrudniejszych okresów w roku. Widmo rosnących kosztów eksploatacyjnych, zachwi
Smart Cities Council (Rada Inteligentnych Miast), koalicja mająca na celu promowanie inteligentnego rozwoju miast oraz innowacji, ogłasza globalną współpracę z MasterCard. Partnerstwo oznacza punkt zwrotny w opracowywaniu nowator
Firma SANTE od lat sprzedaje z dużym powodzeniem produkowane pod własną marką masło orzechowe. Nowe pomysły i założenia, zaowocowały stworzeniem Masła Orzechowego z Kawałkami Orzechów, przy zachowaniu Masła Orzechowego, kt
Dublet KiK – nowe sklepy w Łobzie i Pruszczu GdańskimGrudzień obfituje w nowe otwarcia sklepów KiK – tylko w pierwszej połowie miesiąca sieć oddała do użytku aż 8 nowych sklepów. 17.12 do tego grona dołączyły kolejne
Na nudę tegorocznej zimy nie możemy narzekać. TEEKANNE, marka z ponad 130-letnią tradycją, wprowadza na rynek sześć mieszanek herbacianych, z których każda charakteryzuje się wyjątkowym aromatem oraz smakiem. Oferta jak dot�