Posiadając kredyt hipoteczny często wiele osób marzy o wcześniejszej spłacie i uwolnieniu się od rat, które są niebagatelnym obciążeniem dla domowego budżetu. Czy posiadając nadwyżkę gotówki powinniśmy iść do banku i
Temisto – świat pełen inspiracjiSzlachetna i wyrazista kolekcja Temisto podkreśla styl, budzi emocje i fascynuje. Niesamowita gama kształtów i kolorów prowadzi w świat nowych inspiracji, odważnych projektów i wymarzonych ar
?Zaproś ciepło do środka? to hasło nowej promocji dla osób budujących lub termomodernizujących swój dom. Do czterech podstawowych korzyści skalnej wełny mineralnej ROCKWOOL ? bezpieczeństwa pożarowego, komfortu akustycznego
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Firma Verco wprowadza na polski rynek kosmetyki Simple. To brytyjska marka utożsamiana z naturalną pielęgnacją skóry wrażliwej – kosmetyki są niezwykle delikatne, wolne od zbędnych substancji chemicznych mogących podraż
Informacja prasowa Dąb – król na salonachLudzie od wieków chętnie wykorzystywali drewno dębu, nie tylko do budowy swoich domów, ale również mebli. Zaletą tego gatunku drewna jest wytrzymałość, ale i piękne rysunki,
Nowa linia pralek NavigatorX otwiera nowy rozdział w historii tego sprzętu. Aby w szczególny sposób podkreślić tę nowość, Amica zdecydowała się na nietypową prezentację jej zalet na swojej stronie internetowej.…
Informacja prasowa Warszawa, 12 stycznia 2021 r.Notowana na rynku głównym GPW spółka kosmetyczna Miraculum w grudniu 2020 roku osiągnęła 1,7 mln przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza wzros
Łódź, 22 sierpnia 2018 r.Informacja prasowaSpektakularny salon na lata – z zestawem produktów ATLASSalon to centralny punkt każdego domu. To właśnie tam odpoczywamy, przyjmujemy gości i spędzamy najwięcej czasu. Przystę
W nadchodzące Święta Bożego Narodzenia sok pojawi się na większości polskich stołów ? tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut ARC Rynek i Opinia dla marki TYMBARK ?Dwa śniadania Polaków?. Najchętniej sięgamy p