TAURON Ciepło zawarł 19 grudnia dziesięcioletnią umowę (na lata 2016-2026) z Elektrociepłownią Będzin na odbiór ciepła. Porozumienie o wartości blisko 441 mln zł to kontynuacja dotychczasowej współpracy pomiędzy spółk
Warszawa, 18.12.2017 r.Informacja prasowaSą połączenia, które nigdy nie zawodzą, zestawienia, które zawsze wyglądają doskonale. Wzór drewna i biel uzupełniają się nawzajem i pozwalają urządzić łazienkę pełną harmon
Informacja prasowa28/10/2019Badanie na temat najczęstszych sposobów i źródeł ataków na polskie strony internetoweCo nas atakuje w sieci?Ataki na WordPress’a, SQL Injection, spam przez formularze, próby odgadnięcia haseł
Weź udział w konkursie i przekonaj się na własnych włosach o niebywałej skuteczności kosmetyków BIOVAX. Zgarniaj cenne nagrody i uwolnij piękno swoich włosów na wiosnę!…
Na nudę tegorocznej zimy nie możemy narzekać. TEEKANNE, marka z ponad 130-letnią tradycją, wprowadza na rynek sześć mieszanek herbacianych, z których każda charakteryzuje się wyjątkowym aromatem oraz smakiem. Oferta jak dot�
Choć dni są już coraz dłuższe, a słońce częściej wygląda zza ciężkich, śniegowych chmur, wiosna na razie przegrywa batalię z zimą. Zziębnięci i zmęczeni szarością przedwiośnia z przyjemnością rozgrzewamy się prz
23 maja, w restauracji Concept 13, mieszczącej się domu handlowym Vitkac, w Warszawie przy ulicy Brackiej 9 odbyło się długo oczekiwane wydarzenie – spotkanie z okazji 20-lecia obecności firmy Rossmann w Polsce! Wspaniał
NAWIERZCHNIA POD WIATĄ GARAŻOWĄ Wiata garażowa jest w wielu przypadkach atrakcyjną alternatywą dla garażu. W zależności jednak od jej rodzaju, stawia różne wymagania co do wykończenia nawierzchni. Wiata czy garaż? To zal
Więcej WiFi z meshJak zwiększyć zasięg sieci WiFi? Testuj przez 100 dni w swojej sieci routery i repeater z nową technologią mesh Do końca lipca br. każdy może sprawdzić jak działa nowa technologia mesh, która pozwala zwi
Pod hasłem ?Kawa kochających kawę? marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieci