Samsung Electronics zaprezentował pakiet narzędzi do drukowania Business Core Printing Solutions, stworzony z myślą o sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Pakiet pomaga zwiększyć wydajność pracy dzięki zastoso
Warszawa, 6 marca 2019 r.Tikkurila Kids Style: w krainie dziecięcej fantazjiAranżacja pokoju dziecka to niełatwe zadanie. Ważne jest bowiem, by stworzyć oryginalny kącik, który sprosta oczekiwaniom dziecięcej wyobraźni, a je
Warszawa, 18.01 2018 r.Autor: prof. Konrad Świrski, Prezes Transition Technologies S.A.To był wyjątkowy rok w branży ITW ubiegłym roku zawirowań na rynku IT było wiele. Stagnacja w przetargach na informatyzację instytucji p
Kuchnia naszych babć pachniała tradycyjnym rosołem z własnoręcznie robionym makaronem, aromatycznymi schabowymi, dopiero co wyciągniętym z piekarnika ciastem drożdżowym z jabłkami i kruszonką. Tych rzeczy nie zrobimy lepiej
?Zaproś ciepło do środka? to hasło nowej promocji dla osób budujących lub termomodernizujących swój dom. Do czterech podstawowych korzyści skalnej wełny mineralnej ROCKWOOL ? bezpieczeństwa pożarowego, komfortu akustycznego
Kurz jest siedliskiem roztoczy, które mogą wywoływać reakcje alergiczne, takie jak katar, kaszel i problemy z oddychaniem. Zwłaszcza małe dzieci odczuwają silny dyskomfort związany z objawami uczulenia. Dlatego ich rodzice powi
Materiał prasowy, 28.01.2020 r.Mapa dla ciężarówekMała firma transportowa zaoszczędzi nawet 100 tys. zł rocznieProces projektowania podróży jest jednym z najistotniejszych elementów w całym łańcuchu dostaw. Dzięki dobr
Inżynier Daria Maria Bieńkuńska, studentka Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej została laureatką rządowego programu Generacja Przyszłości. Młoda badaczka zajmuje się m.in. zanieczyszczeniami w
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
W maju i w czerwcu br. w sześciu największych miastach Polski marka Carte d?Or z portfolio Unilever, przeprowadziła akcję Drzewa miłości Carte d?Or. Niestandardowe roadshow budujące świat marki, przyciągnęło ponad 7,5 tysi�