Fakt, że plasterek marchwi swoim wyglądem przypomina ludzkie oko, orzechy włoskie mózg, a cebula komórki organizmu nie jest przypadkowy. W dodatku to podobieństwo może nam ułatwić wybór najlepszych dla naszego zdrowia produkt
Choć wielu z nas chciałoby znaleźć pod choinką przysłowiową gwiazdkę z nieba, to sami kupujemy prezenty raczej praktyczne. Rzeczy, które mogą ?się przydać? poszukiwane są w tym roku przez co trzeciego Polaka, a co czwarty
02 sierpnia 2017, LightscapeNowa starość. Projekt: wygodne życiePrognozy na kolejne lata nie pozostawiają złudzeń. Proces starzenia się społeczeństwa systematycznie postępuje. Ostatnie dane wskazują, że w Polsce żyje pon
Informacja prasowaSix Pack 2018 – zobacz go koniecznieSpójna kompozycja sześciu wyjątkowych dekorów, które pomogą wykreować modne, ale i ponadczasowe aranżacje wnętrz, to propozycja Interprint na 2018 rok. Inspiracją
Ścieżki w pagórkowatym terenie. Jak poprawnie je wykonać?Powierzchnia ogrodu nie zawsze jest płaska, czasami charakteryzują ją różnice wysokości, które wymagają zniwelowania. Podpowiadamy, jak poprowadzić ogrodowe alejki
Tegoroczna wiosna była wyjątkowo ciepła – w kwietniu i w maju padł rekord temperatury na tle całej, sięgającej przeszło 200 lat wstecz historii pomiarów. Jeśli trend utrzyma się przez całe lato, przed nami naprawdę upaln
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9 stycznia 2020 r. Elektryka będziesz musiał naprawić sam!Przygotowanie warsztatów i ASO na trend elektromobilnościTrend elektromobilności coraz mocniej zaznacza swoją obecność w wielu krajach o
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Na nudę tegorocznej zimy nie możemy narzekać. TEEKANNE, marka z ponad 130-letnią tradycją, wprowadza na rynek sześć mieszanek herbacianych, z których każda charakteryzuje się wyjątkowym aromatem oraz smakiem. Oferta jak dot�
Programy edukacyjne dla studentów, konkursy dla młodych projektantów, narzędzia dla inwestorów i wykonawców: tak w Polsce promuje się budownictwo efektywne energetycznie. Jednym z takich działań, prowadzonych już od kilku lat