Internet, podobnie jak i na inne branże, nie pozostał bez wpływu na rynek muzyczny. Internauci przyzwyczaili się do łatwego dostępu do muzyki, nie zawsze płatnego i legalnego. Twórcy do niedawna musieli więc bazować na przych
Warszawa, 24 stycznia 2020 r.Jak wybrać kolor do wnętrza?Remont mieszkania zawsze zaczyna się w głowie. To czas planowania zmian, dopasowywania w myślach wyposażenia i dodatków, by oczami wyobraźni ujrzeć wymarzony efekt. Ki
Informacja prasowa Warszawa, 16.05.2018 r. Silna konkurencja, skomplikowane przepisy prawne oraz braki kadrowe to tylko część problemów, z jakimi borykają się właściciele polskich firm transportowych. Przewoźnicy narzekają
Aż 44% Europejczyków narażonych jest na ten rodzaj hałasu, który negatywnie wpływa na zdrowie. To drugi, po zanieczyszczeniu powietrza, największy problem ekologiczny Unii Europejskiej.Długotrwałe przebywanie w miejscach, w k
Informacja prasowa – GosiaListopad 2017Rewolucyjny mop obrotowy marki Gosia Gdy już myślisz, że w kwestii sprzątania nie da się wymyślić nic nowego, co pomogłoby w szybkim i skutecznym uporaniu się z domowymi obowiązkami
Skandynawska filozofia to ciepło, spokój, czerpanie radości z drobnych przyjemności codziennego dnia, metoda na długie i szczęśliwe życie, a także sposób na aranżację wnętrz, na której punkcie oszalały miliony.Duński s
Poduszki z przekazem– dobre na każdą okazję i do każdego wnętrza Plakaty i koszulki z przekazem mają godną konkurencję – „statement cushions”. Poduszki z zabawnymi lub motywacyjnymi cytatami, życzeniami czy wyznania
Informacja prasowa, Warszawa, 28.09.2017 r.Do wielu przedsiębiorstw transportowych w Polsce trafił pierwszy numer kwartalnika „Czas na transport”. Czasopismo wydawane, przez markę VIAON, skierowane jest do branży TSL, w szczeg
Warszawa, 19.06.2018 r.Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na zewnątrz, czyli powierzeniem ich p
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�