Im bardziej skomplikowane urządzenie, tym więcej pytań. Reguła ta jest szczególnie żywa w przypadku mikrofalówek. Kuchenka mikrofalowa, mimo że liczy sobie już 70 lat, wciąż budzi niekiedy kontrowersje, których źródłem s
Informacja prasowaPoznań, 26 stycznia 2018 r.Zbliżający się karnawał to czas sprzyjający organizowaniu domowych przyjęć, na których nie może zabraknąć dobrej muzyki oraz smacznego jedzenia. Doskonale sprawdzą się w tej
Carlsberg Polska i Auchan Polska zorganizowały wspólną akcję edukacyjną dedykowaną butelce zwrotnej, pn. ?Butelka zwrócona ? przyroda chroniona?. W ramach tej inicjatywy jej organizatorzy zachęcali klientów do odnoszenia butel
W ostatnich tygodniach eksperci z programu edukacyjnego ?Planeta Energii? gościli w czterech miastach w Polsce. Podczas wizyt naukowcy zachęcali najmłodszych do bezpiecznego i oszczędnego korzystania z energii elektrycznej. A wszys
Ze statku kosmicznego do łazienkiTechnologia początkowo zarezerwowana dla lotnictwa wojskowego i statków kosmicznych, dziś wkracza śmiało do nowoczesnych łazienek. Mowa o włóknie węglowym znanym również jako karbon. Co spr
TAURON Wytwarzanie podpisał 26 września z Uniwersytetem Rzeszowskim list intencyjny w sprawie współpracy i wymiany doświadczeń w zakresie pozyskiwania biomasy. Współpraca obejmuje założenie i prowadzenie plantacji upraw rośl
Wraz z początkiem października Pudliszki rozpoczynają kampanię promującą ulepszoną recepturę sosów gorących Pudliszki. Kampania telewizyjna, w internecie oraz w punktach sprzedaży przedstawia sosy w nowej, ulepszonej odsłon
Eleganckie zdjęcia i paranaukowy język w reklamach kosmetyków wchodzących co sezon na rynek przekonują nas, klientów, że ich producenci wynaleźli właśnie przełomową substancję, dzięki której do później starości zachow
Jak być bezpiecznym w internecie? Kluczem jest edukacja i rozumienie zagrożeńInternet towarzyszy nam przez całe życie, od najmłodszych lat. Dzieci często uczą się obsługiwać ekrany dotykowe, zanim jeszcze nauczą się mówi
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm