Słuchasz czy czytasz? A może jedno i drugie? Jeżeli nie chcesz się rozstawać z książką, Audiobook+ jest rozwiązaniem właśnie dla Ciebie. Już teraz na urządzeniach Samsung w sieci Plus możesz słuchać i czytać tę samą
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Tradycyjny australijski lamington, chrupiące francuskie croissanty, angielskie bułeczki z serem, pikantne skrzydełka kurczaka po amerykańsku ? to tylko niektóre regionalne specjały, których będzie można spróbować w warszawsk
Energa-Operator osiągnęła najlepszy rezultat wskaźnika niezawodności dostaw za 2012 r. w swojej historii. Jest to efekt większej odporności sieci na zjawiska pogodowe oraz sprawniejszej realizacji prac. Do 2020 roku spółka pla
Nowa kuchenka mikrofalowa Samsung Smart Oven (MC32F606) dzięki inteligentnym czujnikom oraz niezawodnym rozwiązaniom technicznym umożliwia przygotowania zdrowych i smacznych posiłków w krótszym czasie i bez większego wysiłku.&h
Samsung Electronics Polska, globalny lider w dziedzinie mediów cyfrowych oraz technologii konwergencji, ogłosił start Programu Partnerskiego Samsung KNOX. Został on opracowany specjalnie z myślą o tym, by niezależni sprzedawcy o
Warszawa, 20 listopada 2017 r.Za ochronę danych osobowych odpowiadają przede wszystkim administratorzy danych, czyli osoby zarządzające organizacjami. Warto jednak pamiętać, że do przestrzegania przepisów zobowiązane są tak�
Ericsson zaprosił liderów przemysłu i naukowców, do współpracy w obrębie City Index, aby wdrożyć technologie ICT w sferze gospodarczej, społecznej i ochrony środowiska.Współpraca z UN-Habitat w zakresie badań i promocji
Warszawa, 5 listopada 2019 r.Lemonade kolorem roku 2020Międzynarodowa marka farb Tikkurila zaprezentowała kolor roku 2020. Jest nim H300 Lemonade – subtelny i energetyczny odcień żółtego, przywodzący na myśl delikatne promi
W ciągu zaledwie kilku październikowych dni marka TEEKANNE zdobyła ponad 17 tys. nowych fanów. Wszystko za sprawą wypełnionego aromatem herbaty i tętniącego muzyką TEEKANNE BUSA, kultowego londyńskiego double-deckera, zmienio