Agnieszka Radwańska wciąż gra z Amiką. Najlepsza polska tenisistka pozostaje twarzą kampanii reklamowej najnowszej linii piekarników Integra Smart. To już drugi sezon, gdzie obok gwiazdy filmowej pojawia się gwiazda sportowa. Z
Ręka rękę myjeWiększość Polaków deklaruje, że regularnie myje ręce. Jednak tylko 5% z nas robi to poprawnie. Tymczasem, prawidłowe wykonanie tej z pozoru błahej czynności może zmniejszyć ryzyko zatruć pokarmowych niemal
Warszawa, 19 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa Organizacje – niezależnie od swojej wielkości, zakresu działań i zasięgu terytorialnego – realizując swoje zadania przetwarzają dane osobowe. Są to np. informacje dotyczące
Jej ojczyzną są Chiny, gdzie od ponad 5 tys. lat znana jest jako wyśmienity napój i źródło dobrego samopoczucia. Zielona herbata, bo o niej mowa, ze względu na szereg pozytywnych właściwości i wyjątkowo delikatny aromat cie
Fundacja Allegro All For Planet rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczno-edukacyjną ?Nie bądź burak, jedz warzywa!?, której celem jest promocja zdrowego trybu życia oraz przekonanie Polaków do zmiany nawyków żywieniowych.
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 18 grudnia 2019 r.Plantwear planuje zmiany w programie motywacyjnym Zarząd Plantwear, producenta drewnianych akcesoriów lifestylowych, podjął decyzję o wprowadzeniu zmian w programie motywac
Informacja prasowa17/04/2018Passus SA inwestuje w spółkę realizującą projekty cloud dla dużych organizacji i start-upówChaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmuryPassus SA poinformował o inwestycji w now�
¬¬¬¬Wizualizacja: Ostoja DevelopmentZrównoważone domy pod WarszawąTynk z funkcją regulacji klimatu w realizacji osiedla e4 Kampinoska budowanego zgodnie z koncepcją e4 firmy WienerbergerW Starych Babicach powstaje osiedle
Nowa kategoria kuchni wolnostojących Amiki wyróżnia się już na pierwszy rzut oka nowoczesnym wyglądem, który idealnie wpasowuje urządzenia nawet do kompletnej zabudowy. Poza tym mają one bogate wnętrze ? działają więc nie
Pod hasłem ?Kawa kochających kawę? marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieci