Groupon, globalny lider na rynku ofert lokalnych, we współpracy z międzynarodową organizacją ekologiczną WWF rozpoczyna dzisiaj w kilkudziesięciu krajach na całym świecie kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi lokalnych s
Informacja prasowa,Warszawa, 29 maja 2019r.Na rynku materiałów budowlanych widać znaczny wzrost sprzedaży styropianu grafitowego. Eksperci budowlani łączą ten fakt z rosnącą świadomością wśród wykonawców i inwestorów,
Od 15 listopada do 31 grudnia 2013 r. trwa nowa akcja promocyjna firmy Samsung. Każdy, kto w tym czasie kupi jeden z wybranych modeli pralki Samsung Eco Bubble, otrzyma prezent w postaci nawilżacza powietrza firmy Bionaire…
Na stole postaw (na) róż! O dekoracji stołu myślimy najczęściej przy okazji świąt albo rodzinnych spotkań, podczas gdy jest to dość istotny element wnętrza także na co dzień. Dlatego bez względu na to, czy jadamy posił
Wraz z początkiem października Pudliszki rozpoczynają kampanię promującą ulepszoną recepturę sosów gorących Pudliszki. Kampania telewizyjna, w internecie oraz w punktach sprzedaży przedstawia sosy w nowej, ulepszonej odsłon
Wszystko zacznie się w lany poniedziałek. 1 kwietnia ? i nie będzie to prima aprilis ? pod hasłem ?Doskonałość w zestawie? Amica uruchamia kolejną ogólnopolską promocję konsumencką sprzętu do zabudowy. Marzycielki i marzyc
Lubisz zabawę, masz poczucie humoru, pasjonujesz się ciekawymi rzeczami i lubisz się nimi dzielić z innymi? Ten konkurs jest stworzony specjalnie dla Ciebie! Marka KAKTUS zaprasza do aktywności na swoim fanpage?u Republika Kaktusa
Jak odpowiednio dbać o pościel, by służyła nam przez lataNa sen poświęcamy średnio około 6-8 godzin w ciągu doby. Co oznacza, że przesypiamy nawet 1/3 życia. Zależy nam na jego odpowiedniej jakości i komforcie. Warto wi�
Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne,
W ciągu zaledwie kilku październikowych dni marka TEEKANNE zdobyła ponad 17 tys. nowych fanów. Wszystko za sprawą wypełnionego aromatem herbaty i tętniącego muzyką TEEKANNE BUSA, kultowego londyńskiego double-deckera, zmienio