Do grona partnerów funkcjonującego w serwisie Allegro Programu WOP dołączyła Fundacja Wisławy Szymborskiej. Allegro wraz z Fundacją zadbają o to, aby dostępne w serwisie przedmioty, związane z polską Noblistką, nie narusza�
Informacja prasowa Kościan, 16 stycznia 2020 r.Rekordowe przychody Grupy CDRL w IV kwartale Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwar
Kiedyś stały bywalec domowych spiżarni dziś ponownie przeżywa czasy świetności. Jego bogaty aromat stał się inspiracją do uwarzenia całkiem nowego piwa. Browar Amber wprowadza na rynek kolejną w tym roku nowość ? Amber Cz
Zainspirowany obecnie panującą w Polsce modą na gotowanie w domu, znany producent herbat TEEKANNE wystartował z nowy projektem kulinarnym. Serwis herbacianesmaki.pl to platforma, na której znani blogerzy zamieszczają przepisy pot
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Pojawiły się nowe pralki Amiki. Kto jeszcze takiej nie ma, a myślał o zastąpieniu starego, wysłużonego sprzętu nowoczesnym, ma okazję dokonać cywilizacyjnego skoku. Nie potrzeba do tego siedmiomilowych butów, bo ta historia
Kuchenną przestrzeń w polskich domach coraz szczelniej wypełniają modne sprzęty. Tym ważniejsze staje się zapewnienie ilości miejsca odpowiedniej, by swobodnie poruszać się podczas gotowania. Jak sobie z tym radzimy? Jak wygl
W naszych kuchniach zmiana warty. Żegnamy letnie sezonowe warzywa. Bez żalu, bo jednocześnie wśród przewodników po jesiennej kuchni witamy naszych ulubieńców, czyli grzyby. Prawdziwki, podgrzybki, koźlaki, maślaki, boczniaki,
Zupy to polska specjalność, są obecne w naszej tradycji kulinarnej od zawsze. Choć coraz częściej eksperymentujemy i poszukujemy nowych pomysłów, wciąż jesteśmy przywiązani do tradycyjnych smaków i znanego od lat podejści
Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce duże zbiory