W zagranicznych kalendarzach są święta mniej i bardziej chętnie przyswajane przez Polaków. Dzień św. Patryka z pewnością należy do tej drugiej kategorii ? tradycja świętowania, która przyszła z Zielonej Wyspy, ma coraz wi
Letnio-jesienne wydanie Baumit Magazynu już dostępne!Niebanalna architektura, nowoczesne budownictwo, zdrowe mieszkanie – jeśli przynajmniej jedno z tych zagadnień jest wam bliskie lub po prostu wydaje wam się interesujące, to
Nie masz zbyt wiele czasu, a twoja rodzina marzy o pysznym obiedzie? Zastanawiasz się, co dziś na obiad? Odpowiedź jest jedna ? makaron! Teraz dzięki nowym fixom Knorr Rurki z kurczakiem w sosie pieczarkowym oraz Świderki z kiełb
Informacja prasowaWarszawa, 17 października 2019 r.Choć pogoda za oknem coraz częściej nas nie rozpieszcza, ten sezon – w kwestii mody – będzie wyjątkowo gorący. Nie tylko, jeśli chodzi o ubrania czy buty, ale także doda
Diament Forbesa 2021 dla BostikPrzyznawane rokrocznie Diamenty Forbesa to nagroda, która docenia przedsiębiorstwa wyznaczające trendy. W tym roku – już po raz 13 – ogłoszono listę firm, które należą do grona najdynamiczni
Gdy z nieba leje się żar, my szukamy inspiracji na letni obiad ? pyszny, lekki, orzeźwiający. Chłodniki ? oto strzał w dziesiątkę! O tej porze roku smakują najlepiej. Piotr Murawski, szef kuchni Knorr, radzi, by eksperymento
Icebreaker, pionier w produkcji ubrań outdoorowych z wełny merynosów, w kolekcji Wiosna/Lato 2013 zaprezentował nową linię kurtek i kamizelek typu softshell, łącząc naturalny materiał i zaawansowaną technologię dla ochron
Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury wybrało najciekawsze projekty z zakresu oszczędnego gospodarowania wodą w szkole. Prace przygotowali uczniowie szkół podstawowych w ramach konkursu ?W mojej klasie wspólnie oszczędz
Wielkimi krokami zbliża się Boże Narodzenie. Czas kojarzony z ciepłem rodzinnym i dostatkiem. Niestety, nie we wszystkich domach będą to radosne święta. Jednak można to zmienić – biorąc udział w akcjach społecznych.
W maju i w czerwcu br. w sześciu największych miastach Polski marka Carte d?Or z portfolio Unilever, przeprowadziła akcję Drzewa miłości Carte d?Or. Niestandardowe roadshow budujące świat marki, przyciągnęło ponad 7,5 tysi�