KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 22.07.2019PRZEDSIĘBIORCO, OD STYCZNIA 2020 ROKU ZAPŁACISZ WYŻSZĄ SKŁADKĘ ZUS!W czerwcu br. rząd przedstawił prognozy makroekonomiczne zawarte w założeniach projektu budżetu państwa na kolejny r
Trwa druga edycja konkursu PERŁY CERAMIKI UE 2013. W głosowaniu projektantów i architektów wnętrz na najlepszą kolekcję płytek ceramicznych wygrała kolekcja Berlin marki Tubądzin, kreacja Maciej Zień.…
Firma Lajkonik wprowadziła na rynek produkty oznaczone naklejką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Każde 10 groszy ze sprzedaży oznaczonych paczek produktów Lajkonik Junior zostanie przekazane na sfinansowanie ferii zimowych po
Już tylko do 21 czerwca na fan page TEEKANNE Polska można przesyłać przepisy na konkurs ?Herbaciane Smaki?. Każdy bloger, który prześle swój autorski przepis bazujący na nowych smakach herbat TEEKANNE, ma szansę na udział w
Icebreaker, pionier w produkcji ubrań outdoorowych z wełny merynosów, w kolekcji Wiosna/Lato 2013 zaprezentował nową linię kurtek i kamizelek typu softshell, łącząc naturalny materiał i zaawansowaną technologię dla ochron
Pięć obszarów cyberhigieny, które powinni znać pracownicyFirmom i instytucjom na całym świecie brakuje specjalistów w dziedzinie cyberochrony, co sprawia, że dane użytkowników w sieci nie są do końca bezpieczne. Sytuację
Jubileusz Eichholtz – poznaj historię markiMarka Eichholtz jest synonimem nowoczesnej klasyki. Swoją pozycję zawdzięcza konsekwencji w tworzeniu mebli, oświetlenia i akcesoriów w wyrazistym, rozpoznawalnym stylu. Jubileusz dwu
Informacja prasowa03/02/2020Przeglądarka Edge uruchomiła, a Chrome wkrótce uruchomi domyślne blokowanie plików cookies. Oznacza to wielkie zmiany dla wydawców stron i reklamy internetowejW ciągu 2 lat nastanie świat bez cias
Nawet 3-letnia gwarancja niezmienności ceny prądu, jedyny w kraju niedrogi produkt ekologiczny oraz dostęp do wszystkich usług przez internet ? TAURON oferuje nowe produkty dla klientów indywidulanych. Już od wakacji niskie ceny
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A