Od 1 stycznia Urząd Skarbowy nie przyjmie PIT, CIT i VAT na dotychczasowe rachunki Od nowego roku wpłaty do Urzędu Skarbowego będą dokonywane na nowe mikrorachunki podatkowe. Będzie to dotyczyło nie tylko osób prowadzących dz
Informacja prasowa – PrestoGrudzień 2017Żeby wszystko lśniło jak pierwsza gwiazdka!Pakowanie prezentów, ubieranie choinki, przygotowywanie świątecznych potraw i sprzątanie do ostaniej chwili… Tuż przed Bożym Narod
Warszawa, 18.04.2018 r.Informacja prasowaNasz styl życia zmienia się, a wraz z nim ewolucję przechodzą nasze domyi mieszkania. Coraz ważniejsza staje się strefa dzienna, otwarta, gromadząca wszystkich domowników i gości. Zn
Nowe przepisy o kasach fiskalnych – jakie zmiany czekają na przedsiębiorców?Marta Serafin, doradca podatkowy w firmie inFaktOd 1 maja 2019 obowiązują nowe przepisy w zakresie kas fiskalnych. Urządzenia z elektronicznym oraz p
Dlaczego z pozoru atrakcyjna kobieta nie czuje się piękna? Powód bywa związany z budową miejsc intymnych – dlatego coraz większą popularnością cieszą się zabiegi z zakresu ginekologii plastycznej.…
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
materiał prasowy5 listopada 2019Kiedy kontroler przerywa odpoczynek kierowcyZdarza się, że zatrzymanie pojazdu do kontroli przez funkcjonariuszy policji czy inspektorów ITD zbiega się z przerwą w pracy lub w jeździe kierowcy
Dwie na trzy osoby są przeciwne posypywaniu zimą solą każdej miejskiej ulicy ? wynika z ankiety ING. Tymczasem solenie dróg z jednej strony niszczy nasze obuwie, ale jest też dobrym sposobem na walkę ze spowolnieniem gospodarc
55-calowy ekran najwyższej klasy w połączeniu z eleganckim designem oraz funkcje Smart TV, z interfejsem Smart Hub 2013 na czele sprawiają, że model F6320 docenią nawet najbardziej wymagający użytkownicy.…
Pod hasłem ?Kawa kochających kawę? marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieci