AVM wprowadza na rynek FRITZ!Repeater 1200 i FRITZ!Repeater 600Dwa nowe repeatery FRITZ! do optymalnych połączeń w sieci MESH WiFiFirma AVM, niemiecki producent urządzeń sieciowych, wprowadza na polski rynek dwa wzmacniacze sygn
Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce duże zbiory
Do grona partnerów funkcjonującego w serwisie Allegro Programu WOP dołączyła Fundacja Wisławy Szymborskiej. Allegro wraz z Fundacją zadbają o to, aby dostępne w serwisie przedmioty, związane z polską Noblistką, nie narusza�
materiał prasowy8 października 2019Zagraniczni inwestorzy wybierają Polskę. Branża transportowa i magazynowa w czołówce inwestycji. Polski sektor TSL, bez względu na spadek koniunktury w Europie, czeka najprawdopodobniej da
Groupon kusi ofertami restauracji rekomendowanych m.in. przez przewodnik Michelin oraz cieszących się uznaniem krytyków kulinarnych…
Koncern TEEKANNE, od ponad 130 lat dostarczający konsumentom wyśmienite herbaty, odświeżył wygląd opakowań herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych. Rebranding unowocześnił opakowania i sprawił, że teraz jeszcze czytelniej
Fortinet przedstawia prognozy cyberzagrożeń na 2020 rokWarszawa, 10.01.2020. Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, przedstawił prognozy zespołu FortiGuard
Jedną z zalet nawierzchni ażurowych jest wprowadzenie zieleni w nawierzchnie brukowane. Jednak podobny, choć bardziej oryginalny efekt można osiągnąć używając w tym celu tradycyjnej kostki brukowej. Najprostszym sposobem po�
Współczesna klasyka a trendy w wydaniu EichholtzHolenderska marka wykreowała modę na styl nowoczesnej klasyki. Wydawałoby się, że ta bezpieczna estetyka nie jest w stanie niczym zaskoczyć. Jednak projektanci Eichholtz potrafi�
Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościoweWycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy społecznościowej spowodowało